مقایسه استخر های پیش ساخته مستطیل با گرد

فروشگاه مرکزی محصولات بادی اینتکس در تهران و ایران

مقایسه استخر های پیش ساخته مستطیل با گرد

۳۴۸ بازديد

استخر های پیش ساخته و استخر های بادی همگی به دو صورت مستطیلی و گرد تولید و عرضه شده اند. با فرض بر یکی بودن وان های مربعی و مستطیلی به مقایسه و کاربرد های متفاوت استخر های مستطیلی و گرد می پردازیم. در حالت کلی انتخاب میان این دو استخر به سلیقه افراد و شرایط موجود بستگی دارد، به این صورت که شخص تصمیم به نصب استخر کرده و محیط خود را در نظر می گیرد، در حالت اول محیط برای استخر های گرد مناسب می باشد یعنی در کناره های خود یک شئ همانند درخت وجود داشته باشد. در حالت دوم محل برای استخر های مستطیلی مناسب می باشد.

در نوع  سوم فضا ملاک نبوده و سلیقه شخص اهمیت دارد، برخی دوستدار استخر های گرد و برخی دوست دار استخر های مربعی و مستطیلی هستند، اما در حالت کلی در نظر داشته باشید که استخر های فرمی و بادی گرد از استخر های مستطیلی استحکام بیشتری دارد، اما نه به این نحو که نتوان از استخر های مستطیلی استفاده کرد.

نوع دیگری از استخر های پیش ساخته تولید شده توسط شرکت اینتکس استخر های پیش ساخته مستطیلی در ابعاد و جنس بدنه های مختلف می باشد. همانطور که می دانید استخر های پیش ساخته مستطیلی از بهترین و با کیفیت ترین جنس های بدنه ساخته شده و در مقابل استخر های گرد و بیضی از کاربرد و مقاومت بالاتری بهره می برند. در حالت کلی سه نوع استخر پیش ساخته مستطیلی تولید شده که عبارتند از: استخر پیش ساخته فریمی فایبرگلاس، استخر پیش ساخته فریمی برزنتی و استخر های پیش ساخته فریمی کودک. در واقع در این مقاله قصد داریم هر سه نوع این استخر های مستطیلی را شرح داده و با یکدیگر مقایسه نماییم.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

مقایسه استخر های پیش ساخته مستطیل با گرد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.