شناور روی آب طرح هواپیما آبپاش دار آبی

فروشگاه مرکزی محصولات بادی اینتکس در تهران و ایران

شناور روی آب طرح هواپیما آبپاش دار آبی

۲۸۰ بازديد
شناور روی آب با طرح هواپیما با آبپاش آبی محصولی استثنایی برای کودکان عاشق خلبانی و پرواز است که با ساختاری شیک و زیبا و تحمل وزن استاندارد توسط برند اینتکس طراحی و تولید شده است. این شناور آب بادی بچه گانه دارای طراحی فانتزی و جذابی است که در کنار کیفیت بدنه فوق العاده بالا، محبوبیت زیادی در بین علاقه مندان به ورزش های آبی پیدا کرده است. اینتکس ایران در ویدیوی بالا به معرفی کامل این شناور روی آب با طراحی هواپیما با آب پاش پرداخته است. توصیه می کنیم قبل از انتخاب شناور بادی برای کودک خود ابتدا این ویدیو را تماشا کنید.
اینتکس 57537 شناور روی آب یکی دیگر از محصولاتی است که به تازگی توسط شرکت اینتکس به بازار عرضه شده است. بدون شک ورزش های آبی یکی از پرطرفدارترین ورزش های کودکان است و این شناور محصولی هیجان انگیز و منحصر به فرد برای بازی کودکان در استخر است. این محصول خاص به عنوان یک هواپیمای بادی طراحی شده است که به رنگ آبی است. این هواپیما توسط دریچه های هوای تعبیه شده بر روی بدنه آن راه اندازی می شود و برای این کار به پمپ باد نیاز دارید که می توانید آن را از فروشگاه اینتکس در ایران خریداری کنید. پس از عرضه این محصول روی آب قرار می گیرد. یکی از ویژگی های خاص در طراحی این شناور داشتن آبپاش می باشد. در قسمت بالایی این شناور آب پاش وجود دارد که به صورت دسته هواپیما طراحی شده و به اطراف آب پاش می کند.


خرید شناور روی آب
با طرح هواپیمای آبپاش اینتکس
این شناور هیجان انگیز برای کودکان بسیار سرگرم کننده است و هدیه ای مناسب نیز محسوب می شود. علاوه بر این، این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و مقاومت بالایی نیز دارد. لازم به ذکر است تحمل وزن ذکر شده برای این شناور بادی مخصوص استفاده روی آب است و نباید روی این شناور روی زمین نشسته و از پریدن روی آن خودداری کنید. از کشیدن این شناور روی زمین خودداری کنید و اجسام نوک تیز را به بدنه نزدیک نکنید. در صورت خرابی می توانید برای تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت ایران اینتکس تماس حاصل فرمایید. در دو طرف این شناور دسته هایی تعبیه شده که تعادل کودک را به خوبی روی آب حفظ می کند. برای خرید هواپیمای آبی اینتکس 57537 طرح شناور روی آب با قیمت ارزان به سایت اینتکس ایران مراجعه کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.