استخر بادی ماندارین خانوادگی اینتکس intex 57181

فروشگاه مرکزی محصولات بادی اینتکس در تهران و ایران

استخر بادی ماندارین خانوادگی اینتکس intex 57181

۲۷۴ بازديد
استخر بادی ماندارین اینتکس مناسب برای تمامی سنین و قابل استفاده به عنوان استخر بادی خانوادگی با بدنه ضخیم و مرغوب می باشد که توسط اینتکس طراحی و تولید شده و از طریق فروشگاه اینتکس در ایران عرضه شده است. استخر بادی ماندارین به دلیل طول عمر بالا امکان استفاده و لذت بردن از این محصول را در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده به شما می دهد. برای آشنایی بیشتر با این استخر بادی اینتکس، تماشای کامل ویدیوی آن را به شما توصیه می کنیم.

استخر بادی ماندارین خانوادگی اینتکس intex 57181 یکی از جذاب ترین انواع استخر بادی مستطیلی کودک و بزرگسال و مصارف خانوادگی می باشد که توسط کارخانه اینتکس طراحی و با قیمت مناسب به بازار عرضه شده است. همانطور که از تصاویر مشخص است این استخر بادی دارای ساختاری مستطیل شکل است که دیوار اصلی آن از دو لایه تشکیل شده است. هر یک از این لایه ها به راحتی و در مدت زمان کوتاهی با استفاده از شیر باد اختصاصی راه اندازی و باد می شوند. بدنه اصلی این استخر بادی مستطیل شکل ترکیبی از رنگ های سفید و نارنجی است به طوری که دیواره های محصول کاملاً نارنجی و لبه زیرین و بالایی آن سفید می باشد. این نوع ترکیب بدنه به دلیل ایجاد تضاد رنگی با ترکیب رنگ های هیجان انگیز به زیبایی این استخر بادی می افزاید.

خرید استخر بادی ماندارین خانوادگی اینتکس intex 57181

مهمترین پارامتر در هنگام انتخاب و خرید استخر بادی توجه به کیفیت و جنس بدنه آن است تا مصرف کننده از عمر طولانی محصول راضی باشد. با در نظر گرفتن این نکته، شرکت سازنده برای طراحی و تولید این استخر بادی در بدنه اصلی به سراغ باکیفیت ترین پی وی سی طرح چرم رفته است و قسمت زیرین استخر بادی دو لایه پی وی سی می باشد. زیرا این بخش در تماس مستقیم با زمین بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل خواهد کرد. این نوع متریال بدنه به دلیل کیفیت بالایی که دارد امکان راه اندازی این استخر بادی را در تمامی محیط های باز یا سرپوشیده به شما می دهد. اگر قصد خرید استخر بادی مستطیلی اینتکس 57181 را دارید، می توانید از طریق این صفحه به صورت آنلاین محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید و یا به صورت حضوری به فروشگاه ایران اینتکس مراجعه کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.